Doprava

Obchodné podmienky e-shop
Cenník dopravy
Platobné podmienky
Odstúpenie od zmluvy

 

Po celom území Slovenskej republiky poskytujeme doručenie tovaru prostredníctvom pošty alebo kuriéra.

Bežná doba expedície je do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky (v prípade dobierky) alebo do 3 dní od pripísania platby v hodnote nákupu na náš účet. 

 

Doprava kuriérom

Kuriér  rozváža tovar  v pracovných dňoch od 8. do 18 hod. Presnú hodinu dovozu nieje kuriér schopný garantovať. Deň vopred budete emailom informovaní o dodávke a v deň dodávky Vás ráno bude kuriér kontaktovať SMS správou.

Tovar je predávajúcim dodávaný pred prvé vchodové dvere budovy, ktorej adresa bola dohovorená ako miesto dodania.

Uvedené ceny  platia iba pri objednávke cez e-shop.

 

Doprava Poštou

V prípade Dopravy Poštou je zásielka vždy odosielaná prvou triedou.

 

Cenník dopravy

 

Ceny dopravy pre       
Slovenskú Republiku

Cena dopravy sa určuje na základe hodnoty nákupu

Druh dopravy

do 30€

nad 30€

nad 50€

Slovenská pošta

3.50€

ZDARMA

ZDARMA

Kuriér DHL alebo GLS

3.00€

ZDARMA

ZDARMA

 

Ceny dopravy pre      
Českú Republiku      

Cena dopravy sa určuje na základe hodnoty nákupu

Druh dopravy

do 30€

nad 30€

nad 50€

Kuriér DHL

6.00€

3.00€

ZDARMA

 

 

 

Na čo dávať pozor pri preberaní zásielky od kuriéra a čo robiť keď je zásielka poškodená?

Zákazník je vždy povinný vizuálne si skontrolovať zásielku pred podpísaním preberacieho dokladu (prepravného listu). Neskoršie reklamácie náš zmluvný prepravca neuznáva. V prípade, že po vizuálnej kontrole nezistíte poškodenie obalu, podpíšte preberací doklad. Tu svojím podpisom potvrdzujete prevzatie kompletnej zásielky v nepoškodenom stave. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť skontrolovať si obsah zásielky za prítomnosti kuriéra.

Ak zistíte poškodenie obalu, určite zapíšte tento stav do preberacieho dokladu. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť si skontrolovať obsah zásielky za prítomnosti kuriéra. Ak je zásielka poškodená, tento stav zapíšte do preberacieho dokladu a odmietnite zásielku prevziať.

Následne budete kontaktovaní pracovníkmi nášho oddelenia zákazníckej podpory.

V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte až po jeho prevzatí a odchode kuriéra, je nutné do 24 hodín reklamovať tovar mailom na adrese info@issi.sk alebo poštou na adresu The Beast s.r.o., Priemyselná 2, 949 01 Nitra.