Doprava

 

 

 

Po celom území Slovenskej a Českej republiky poskytujeme doručenie tovaru prostredníctvom kuriéra DPH alebo Slovenske pošty.

Bežná doba expedície je do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky (v prípade dobierky) alebo do 3 dní od pripísania platby v hodnote nákupu na náš účet. 

 

Doprava kuriérom

Kuriér rozváža tovar v pracovných dňoch od 8. do 18 hod. Presnú hodinu dovozu nieje kuriér schopný garantovať. V deň dodania Vás bude kuriér kontaktovať.

Tovar je predávajúcim dodávaný pred prvé vchodové dvere budovy, ktorej adresa bola dohovorená ako miesto dodania.

Uvedené ceny platia iba pri objednávke cez e-shop.

 

Doprava poštou

Pošta roznáša tovar v pracovných dňoch, aj Vás poštárka nezastihne na adrese, v schránke Vám zanechá preberací lístok a Vaša zásielka bude uložená po dobu 7 dní na pobočke pošty. Tovar ste si povinný vyzdvihnúť do doby uplynutia tejto lehoty.

 Cenník dopravy 

Ceny dopravy pre
Slovenskú Republiku

Cena dopravy sa určuje na základe hodnoty nákupu

Druh dopravy

     do 50€

nad 50€

Kuriér DHL/Pošta (dobierka)

     4,60€

0,90€

Kuriér DHL/Pošta (platba vopred)

     3,50€

ZDARMA

 

Ceny dopravy pre
Českú Republiku

Cena dopravy sa určuje na základe hodnoty nákupu

Druh dopravy

     do 80€

nad 80€

Kuriér DHL/Pošta (Dobierka)

     6,80€

0,90€

Kuriér DHL/Pošta (platba vopred)

     5,90€

ZDARMA

Uvedené ceny platia iba pri objednávke cez e-shop.

 Na čo dávať pozor pri preberaní zásielky od kuriéra a čo robiť keď je zásielka poškodená?

Zákazník je vždy povinný vizuálne si skontrolovať zásielku pred podpísaním preberacieho dokladu (prepravného listu). Neskoršie reklamácie náš zmluvný prepravca neuznáva. V prípade, že po vizuálnej kontrole nezistíte poškodenie obalu, podpíšte preberací doklad. Tu svojím podpisom potvrdzujete prevzatie kompletnej zásielky v nepoškodenom stave. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť skontrolovať si obsah zásielky za prítomnosti kuriéra.

Ak zistíte poškodenie obalu, určite zapíšte tento stav do preberacieho dokladu. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť si skontrolovať obsah zásielky za prítomnosti kuriéra. Ak je zásielka poškodená, tento stav zapíšte do preberacieho dokladu a odmietnite zásielku prevziať.

Následne budete kontaktovaní pracovníkmi nášho oddelenia zákazníckej podpory.

V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte až po jeho prevzatí a odchode kuriéra, je nutné do 24 hodín reklamovať tovar mailom na adrese info@issi.sk alebo poštou na adresu The Beast s.r.o., Priemyselná 2, 949 01 Nitra

Post your comment

The Beast s.r.o.