Dopravné podmienky
Po celom území Slovenskej a Českej republiky poskytujeme doručenie tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty, kuriéra GLS alebo zaslanie zásielky na výdajné miesta prostredníctvom spoločnosti Packeto.
Bežná doba expedície je do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky (v prípade dobierky) alebo do 3 dní od pripísania platby v hodnote nákupu na náš účet.
DOPRAVA KURIÉROM
Kuriér rozváža tovar v pracovných dňoch od 8. do 18 hod. Presnú hodinu dovozu nieje kuriér schopný garantovať. V deň dodania Vás bude kuriér kontaktovať.
Tovar je predávajúcim dodávaný pred prvé vchodové dvere budovy, ktorej adresa bola dohovorená ako miesto dodania.
Uvedené ceny platia iba pri objednávke cez e-shop.
DOPRAVA POŠTOU
Pošta roznáša tovar v pracovných dňoch, aj Vás poštárka nezastihne na adrese, v schránke Vám zanechá preberací lístok a Vaša zásielka bude uložená po dobu 7 dní na pobočke pošty. Tovar ste si povinný vyzdvihnúť do doby uplynutia tejto lehoty.
CENNÍK DOPRAVY
Ceny dopravy pre |
Cena dopravy sa určuje na základe hodnoty nákupu |
|
Druh dopravy |
SPOPLATNENÁ |
ZDARMA |
Kuriér GLS |
5.60,-€ |
nad 80,-€ |
Slovenská pošta |
4.00,-€ |
nad 50,-€ |
Packeto (Zasielkovňa) |
3.00,-€ |
nad 50,-€ |
Ceny dopravy pre |
Cena dopravy sa určuje na základe hodnoty nákupu |
|
Druh dopravy |
SPOPLATNENÁ |
ZDARMA |
Kuriér GLS |
6.80,-€ |
nad 150,-€ |
Slovenská/Česká pošta |
6.00,-€ |
nad 80,-€ |
Packeto (Zásielkovňa) |
4.00,-€ |
nad 80,-€ |
UVEDENÉ CENY PLATIA IBA PRI OBJEDNÁVKE CEZ E-SHOP.
NA ČO DÁVAŤ POZOR PRI PREBERANÍ ZÁSIELKY OD KURIÉRA A ČO ROBIŤ KEĎ JE ZÁSIELKA POŠKODENÁ?
Zákazník je vždy povinný vizuálne si skontrolovať zásielku pred podpísaním preberacieho dokladu (prepravného listu). Neskoršie reklamácie náš zmluvný prepravca neuznáva. V prípade, že po vizuálnej kontrole nezistíte poškodenie obalu, podpíšte preberací doklad. Tu svojím podpisom potvrdzujete prevzatie kompletnej zásielky v nepoškodenom stave. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť skontrolovať si obsah zásielky za prítomnosti kuriéra.
Ak zistíte poškodenie obalu, určite zapíšte tento stav do preberacieho dokladu. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť si skontrolovať obsah zásielky za prítomnosti kuriéra. Ak je zásielka poškodená, tento stav zapíšte do preberacieho dokladu a odmietnite zásielku prevziať.
Následne budete kontaktovaní pracovníkmi nášho oddelenia zákazníckej podpory.
V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte až po jeho prevzatí a odchode kuriéra, je nutné do 24 hodín reklamovať tovar mailom na adrese info@issi.sk alebo poštou na adresu The Beast s.r.o., Priemyselná 2, 949 01 Nitra